Proszę Pana/ Panią o wybranie poradni, działu, pracowni z której Państwo skorzystali i której dotyczy wypisanie tej ankiety:
Jeżeli wizyta nie dotyczyła danej poradni/działu/pracowni, proszę wybrać opcję: „Nie dotyczy”
1.
Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej
2.
Poradnia Specjalistyczna
3.
Rehabilitacja Lecznicza
Proszę Pana/ Panią o odpowiedź na następujące pytania ogólne:
5.
Jak Pan(i) ocenia dostęp i przestrzeganie Karty Praw Pacjenta?
6.
Jak Pan(i) ocenia uprzejmość osób, które pracują w rejestracji?
7.
Jak Pan(i) ocenia szybkość zarejestrowania się, załatwienia formalności?
8.
Proszę zaznaczyć w jaki sposób się Pan(i) zarejestrowała na wizytę?
9.
Jak Pan(i) ocenia dostępność rejestracji telefonicznej?
Proszę Pana / Panią o odpowiedź na następujące pytania dotyczące wizyty u lekarza:
Pytania są opcjonalne, i można przejść dalej jeśli cel wizyty był inny.
10.
Jak Pan(i) ocenia zainteresowanie lekarza Pana(i) problem zdrowotnym, którego dotyczyła wizyta?
11.
Czy sposób wyrażania się lekarza podczas wizyty był zrozumiały?
12.
Jak Pan(i) ocenia uzyskanie informacji od lekarza na temat: sposobu leczenia, profilaktyki, postępowania w razie pogorszenia stanu zdrowia?
Proszę Pana / Panią o odpowiedź na następujące pytania dotyczące pracy pielęgniarek, położnych, fizjoterapeutek i masażystek:
Pytania są opcjonalne, i można przejść dalej jeśli nie mieli państwo styczności z osobami na tych stanowiskach.
13.
Jak Pan(i) ocenia uprzejmość, życzliwość i staranność: pielęgniarek, położnych, fizjoterapeutek i masażystek?
14.
Jak Pan(i) ocenia informacje uzyskane od pielęgniarek, położnych, pracowników działu fizjoterapii i masażu na temat przygotowania się do badań, zabiegów?
15.
Jak Pan(i) ocenia poszanowanie prywatności podczas zabiegów pielęgniarskich, położniczych, fizjoterapeutycznych?
Proszę Pana / Panią o odpowiedź na następujące pytania dotyczące pracy psychologa i psychoterapeuty:
Pytania są opcjonalne, i można przejść dalej jeśli nie mieli państwo styczności z osobami na tych stanowiskach.
16.
Jak Pan(i) ocenia wizytę u psychologa, psychoterapeuty?
17.
Jak Pan/Pani ocenia uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez psychologa?
18.
Jak Pan(i) ocenia wyposażenie w poczekalni? Jeżeli czegoś brakowało proszę opisać w krótkim komentarzu.
19.
Czy w poczekalni była wystarczająca liczba krzeseł?
20.
Jak Pan(i) ocenia oznakowanie gabinetów? Jeżeli coś było źle oznakowane, proszę opisać w krótkim komentarzu.
21.
Jak Pan(i) ocenia czystość w poczekalni, gabinetach, na korytarzach? Jeżeli był w którymś miejscu problem z czystością proszę o opisanie sytuacji w krótkim komentarzu.
22.
Jak Pan(i) ocenia dostęp i czystość w toaletach? Jeżeli w trakcie wizyty był problem z dostępem lub czystością proszę o opisanie sytuacji w krótkim komentarzu.
23.
Czy zetknęła się Pani / zetknął się Pan z nieuprzejmym traktowaniem przez personel Poradni? Jeżeli zaznaczono odpowiedź "Tak" proszę opisać tę sytuację w komentarzu.
24.
Czy w razie konieczności poleciłaby Pani/poleciłby Pan Poradnię swoim bliskim?
25.
Czy ma Pan(i) jakieś uwagi? Jeżeli zaznaczono "Tak" proszę o komentarz.
26.
Proszę o podanie swojej płci
27.
Proszę podać swój wiek
28.
Proszę podać rodzaj wizyty w przychodni
Najnowsze komentarze